Notícies


Sant Julià de Lòria estrena nova marca amb l’objectiu de transmetre una imatge de modernitat i la implicació de la gent

  • Sant Julià de Lòria estrena nova marca amb l’objectiu de transmetre una imatge de modernitat i la implicació de la gent
  • Sant Julià de Lòria estrena nova marca amb l’objectiu de transmetre una imatge de modernitat i la implicació de la gent
  • Sant Julià de Lòria estrena nova marca amb l’objectiu de transmetre una imatge de modernitat i la implicació de la gent

Després de molts anys, un desig del Departament de Comunicació del Comú de Sant Julià de Lòria s’ha fet realitat: la parròquia disposa d’una nova marca corporativa. Amb el lema de Viu-la, s’acompanya d’un nou logotip en què hi és present principalment el llorer, cinc punts que representen els cinc quarts i una tonalitat cromàtica que recull els valors de desenvolupament sostenible.

El cònsol major, Josep Majoral ha agraït “al departament i molt especialment al dissenyador gràfic, Josep Manel Pérez” la tasca feta per donar a llum al nou distintiu de la parròquia. La nova imatge vol modernitzar l’antiga i eslògan que data dels anys noranta. Així doncs els conceptes de modernitat, natura, sostenibilitat, tradició i identitat pròpia estan recollides a la nova imatge sota el lema de Viu-la.

Les marques de llorer recullen un component present al logotip oficial del Comú que en cap cas varia i, de forma simbòlica, representa un sentit de superació en l’àmbit de l’educació. Factor aquest darrer de cabdal importància per a la parròquia que ja està posicionada com l’epicentre de l’educació universitària a Andorra.

El nou logo també té un traç que simbolitza la porta d’entrada al país que representa Sant Julià de Lòria, i els colors dels cinc punts estan extrets de la paleta cromàtica dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), mentre que la nova tipografia corporativa serà la lletra Barlow.

“Un dels elements importants de l’aplicació de la nova marca és començar a canviar tot el material, tant l’intern com l’extern”, ha manifestat Pérez. Així doncs, es canviarà tot el material intern com ara carpetes, llibretes i els comunicats s’escriuran en base a uns models concrets, tant si es tracta d’una notificació de caire polític, com la que pugui fer cada departament.
 
 També canvien els perfils de les xarxes socials i la pàgina web del Comú per unificar una imatge única i de forma continuada s’anirà adaptant tot a la nova marca. Això vol dir que els vehicles comunals, la roba dels treballadors, els suports visuals exteriors i demés aspectes s’adaptaran a la nova marca.

L’eslògan Viu-la té com a objectiu funcionar com un element de promoció turística i també de la gent que viu a la parròquia perquè el concepte anterior Queda’t i Descobreix-la se centrava només en el turisme. “El que estem buscant és que la gent visqui amb la màxima intensitat Sant Julià de Lòria sent partícip i fent-se-la seva, gaudint de l’entorn natural i el patrimoni”, ha dit Pérez. La primera fase d’implementació de la nova imatge tindrà un cost d’uns 28.000 i per al proper pressupost del 2023 s’aprovarà una altra partida d’un import similar.