La plaça de la Germandat acollirà, aquesta tarda, una encesa simbòlica de l'enllumenat de Nadal. Una iniciativa que té com a objectiu posar una mica de llum a unes festes diferents a causa de la situacuó sanitària.
L'acte consistirà en un petit espectacle en el qual intervindran actors d'Els Pastorets i de l'Esbart Laurèdia. També hi participaran dos joves lauredians, l'Enric Martos que recitarà un poema de Nadal i la Paula González de Alaiza que l'acompanyarà amb un violoncel.
26
Encesa simbòlica de l'enllumenat de Nadal